Re: Zwalnianie prędkości działania procesora

Autor: Ten-kto-widzi (supahfly_at_op.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:18:38 MET

> Czy jest jakiś sposób, by procesor zwolnić, gdy nie jest on mocno
obciążony.
> Chodzi mi o to, by znacznie zmniejszyć moc traconą w nim, dzięki czemu
> będzie możliwe mniejsze chłodzenie (hałas od wiatraka z regulatorem
> temperaturowym). Najlepiej jeżeli byłoby to na drodze softwarowej.

Coś jest na pewno. Moj notebook Toshiba Sattelite ma jakis soft do
spowalniania pracy kompa, ale nie doszedłem jaki to soft.
Nie jestem pewien tylko czy procki do PeCetów mają taką możliwość. Procesory
Mobile mają tę funkceje, ze w trakcie można zmienać FSB w czasie pracy.
Moze ktoś bardziej zorientowany bedzie wiedział więcej na ten temat.