Re: Zwalnianie prędkości działania procesora

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:54:23 MET

> temperaturowym). Najlepiej jeżeli byłoby to na drodze softwarowej.
> Czy lepiej zmniejszać mnożnik czy FSB?
> Prawdopodobnie zmniejszenie FSB spowoduje ogólnie mniejszy pobór mocy, zaś
> samego mnożnika - jedynie procesora.

Sprobuj programu CpuCool, pozwala regulowac fsb ( nawet chyba zalenie od
obciazenia albo temperatury). Jezeli masz plyte na nforsie, sprobuj
ClockGena albo sytem utils nvidi.
Natomiast nie wiem czy jest sens probowac zminiejszyc temperature przez
zmniejszenie fsb, ja uzywam dodatko softwarowego chlodza i zmniejeszenie fsb
do 100 Mhz zminiejszylo moze temperature o 1 C.

Pozdrawiam