Problem ECS K7VT3 +MX440 ktoś rozwiązał ?

Autor: Boels (root.gdansk_at_wp.TO_WYWAL.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 13:17:46 MET

Płyta ECS K7VT3 rev 2.0 mocno niechętnie chce mi współpracować z MX440
Z archiwum grupy widać że problem ten ma większość K7VT3 - np. przy instalacji XP itd.

Mój komp startując zgłasza błąd grafiki piskami, po resecie podnosi się ,
( czasem od razu bez stresu czasem po drugim resecie) i chodzi dalej bez zarzutu.
Po podniesieniu zgłasza update ESCD i włazi do XP i hula jak chce.

Na grupach zalecają zaflashowanie biosu, ale czy ktos ostatecznie rozwiązał ten problem flashując BIOS ?

Mutant

A bad worker always blames the tools