Re: jaka roznica miedzy nForce2, nForce2-S, nForce2-ST

Autor: Relifex (relifex.vn_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:55:26 MET

> przymierzam sie do kupna plyty (za 391zl) Soltek SL-75FRN2-RL,
nForce2-S,
> DualDDR400, RAID, SATA, LAN, ATX nigdy nie mialem plyty Solteka prosze o
> opinie

imo bedziesz zadowolony. Chodza u mnie w ilosci szt. 8 i nie bylo nigdy
problemow, wydajnoscia tez nie grzesza.
Zauważyłem tylko, że w nowej rewizji, plyty solteka zaopatrzone sa w bios
ktory w sposob troche malo przemyslany przeprowadza procedure startowa.
Efekt jest taki, ze procesor ktory chodzil na starej rewizji stabilnie jako
fsb215 na nowym biosie da sie ustawic jedynie jako 196. Stwierdzone w kilku
przypadkach.