Re: jaka roznica miedzy nForce2, nForce2-S, nForce2-ST

Autor: TomaSz. (coregatabs_at_WYTNIJTOo2.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 12:25:27 MET

> przymierzam sie do kupna plyty (za 391zl) Soltek SL-75FRN2-RL,
nForce2-S,
> DualDDR400, RAID, SATA, LAN, ATX nigdy nie mialem plyty Solteka prosze o

się podłączę - też chcę kupić tę płytę - co znjdę w pudełku oprócz płyty ??
Bo pewnie za taką cenę wyposażenie dodatkowe typu oprogramowanie,
kable sATA, jakieś przejściówki będzie raczej skromne.
I jeszcze jedno - ilość urządzeń ATA na tej płycie
- w specyfikacji napisane jest 2 x Ultra ATA,

tzn. jedno gniazdo czyli 2 urządzenia,
czy dwa gniazda, czyli 4 urządzenia ??
(po dwa na taśmie)

TomaSz.