Re: Codegen 300W jak uruchomic bez plyty gl. ??

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:56:59 MET

Użytkownik "amfi1" <amfi1_at_poczta.fm.spam> napisał w wiadomości

> Witaj
>
> Czy jesteś pewien, że chcesz testować zasilacz bez obciążenia?
> Z tego co pamiętam konstrukcja zasilacza nie dopuszcza odpalania go bez
> obciążenia.

Ok po twoim poscie podlaczylem mu dysk twardy jako jedyne obciazenie ale po
zwarciu zielonego z czarnym zasilacz nawet nie drgnal ;( nie wiem czy jest
zepsuty czy sprawny koledze w domu rzestal dzialac ale to oniczym nie
swiadczy czasami tak sie dzieje ze komputer nie chce sie wlaczyc czasem
pomaga otwarcie komputera i zresetowanie zworka biosa kiedys ktos opisywal
czemu sie tak dzieje i jak to wylaczyc, dzialo sie tak szczegolnie gdy byl
skok napiecia lub nagle wylaczenie.