Re: Prime95 Torture Test.

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_NIEP_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:12:31 MET

 Tomasz Cenian napisał(a) :

> Prime95
> jest najbardziej wymagajacym i obciazajacym testerem stabilnosci
> (procesor + pamiec)

  przyszło mi ostatnio być zmuszonym pracować na celku 266 ( awans z
P200MMX ) i od razu zaczęły mnie łapy swędzieć żeby coœ z tym zrobić.
Po krótkiej perswazji celek poszedł na tyle na ile powinien, ale
chciałem się upewnić ze wszystko jest ok. Ktoœ mi poradził żeby
odpalić Prime'a TT. No i zonk, bo nawet gdy nic na kompie nie robimy
to Prime zajmuje ok. 50% mocy procesora !! Może on skutecznie wykrywa
błędy obliczeń przy takim obcišżeniu, ale nadal nic nie wiemy co
będzie jak procka obcišżymy na 100%. Może odpalenie dwóch Prime'ów na
raz coœ zmieni.................

--
Adrian
Potworka :[Abit KT7 | Duron 800 | 384 MB RAM | GF2 MX400 ] WinXP