Radeon 9500 - jakas alternatywa?

Autor: FrOG (frog01_at_op.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:16:22 MET

Witam!

Juz raz sie pytalem... ale nikt mi nie odpowiedzial. Teraz troche skroce
pytanie:

Czy oplaca sie kupowac Radeona 9500 zakladajac ze nie da sie odblokowac
dodatkowych 4 potokow (sa na to marne szanse, wiec zakladam ze mi sie nie
uda) za ok 500zl??
Jak nie, to jakie sa alternatywy dla tej karty?
Co innego oplaca sie kupic? (zeby nie przekroczylo powiedzmy 550zl)
Moglbym kupic R9100 (widzialem jakiegos na brawkompie za 375zl, Power Color
128MB 250/250) ale czy oplaca sie kupowac starsza karte bez odslogi DX9 i
oszczedzajac na tym "tylko" stowke? Jak jest z wydajnoscia w tej karcie w
porownaniu do R9500?

Pozdrawiam!
FrOG