Re: płyta główna PAM 0054I

Autor: adriansocho (adriansochoUSUN_TO_NIEP_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 11:05:02 MET

 Adam napisał(a) :

> Witam.
>
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma i używa tak archaicznego
> sprzętu a jeżeli tak to czy byłby tak dobry i poszukał
> czegoś na temat ustawienia zworek (wszystkich) na tej płycie.
> Z góry wielkie dzięki.

  jeśli to płyta AT pod Pentiuma lub coś w tym stylu to zapewniam cię,
że poszukiwania mogą zająć nawet ze dwie-trzy godziny, bo wtedy to
płyt było na rynku tysiące i czasami jedna taiwańska firma o nazwie
typu "yum-yum" produkowała płytę którą potem sprzedawało dziesięć firm
( i różniły się co najwyżej naklejkami !! ). Wątpię żeby ktoś
dobrodusznie chciał ci zaoszczędzić zabawy z szukaniem, poza tym Ty
jesteś w lepszej pozycji bo widzisz jak płyta wygląda. Moje porady :

  spróbuj http://www.megasat.ch/totalhardware/ jeśli znasz producenta
płyty

 jak nie to wpisz do gogli to co się pojawia u dołu ekranu podczas
POSTu (ktoś to chyba określił jako BIOS message), coś znajdziesz może
nawet wszystkich producentów twojej płyty....

aha i jak coś znajdziesz to popatrz czy zgadza się bo zdarzyło mi się,
że nie.

--
Adrian
Potworka :[Abit KT7 | Duron 800 | 384 MB RAM | GF2 MX400 ] WinXP