Re: jaka karte TV

Autor: maciek/P (PrucnalM_at_marketing-house.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 10:06:00 MET

Użytkownik "Tomasz Cenian" <aaa_at_bbb.ccc.dd> napisał w wiadomości

> Użytkownik "axial" <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości

> żadnej
>
> Czy kodujesz tez w real-time dzwiek? ? ile czasu procesora jest zuzywane u
> Ciebie przy takiej operacji (real-time DivX + ?dzwiek??).
> Ja mam Athlona 2600_at_2,19Ghz i jak koduje w real-time do DivX plus dzwiek
do
> mp3 (56 kbit/s) to leci mi 80-90% czasu procka, wp orywach dochodzi do
100,
> a wtedy zdarza sie ze zgubi klatke (co prawda rzadko)..

wydaje mi sie ze to zalezy tez od zainstalowanych kodekow i moze od softu.
wczesniej tez kompresowalem bezposrednio do xvida czy divixa i bylo wszystko
ok.
Obraz i dzwiek plynny procesor ok 60% (AthlonXP2000+@2400+).
Pozniej zainstalowalem jakies gowno (nie wiem jeszcze co) i zaczelo szarpac.
Musze teraz do MPEGa2 i pozniej kompresja softem do xvida.
jutro wywale wszystkie kodeki, zainstaluje na nowo i zobaczymy

maciek