Re: jaka karte TV

Autor: Tomasz Cenian (aaa_at_bbb.ccc.dd)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 22:24:28 MET

Użytkownik "axial" <axial_at_poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "piotr" <xx_at_xx.pl> napisał w wiadomości
> >
> Temat był już wielokrotnie poruszany, ale...
> Jestem szczęśliwym posiadaczem WinFast 2000 XP Expert (i tylko wersja
> EXPERT)
> Miałem już kilka różnych tunerów i wiem co mówię :-)
> Właściwie to szukałem odpowiedniego tunera do nagrywania programów
> z TV gdy jestem poza domem, a ta karta idealnie się do tego nadaje.
> Nagrywam bezpośrednio w XVID-ie, (wcześniej w DIVX-ie) i nie gubi mi
żadnej
> klatki,
> [...]

Czy kodujesz tez w real-time dzwiek? ? ile czasu procesora jest zuzywane u
Ciebie przy takiej operacji (real-time DivX + ?dzwiek??).
Ja mam Athlona 2600_at_2,19Ghz i jak koduje w real-time do DivX plus dzwiek do
mp3 (56 kbit/s) to leci mi 80-90% czasu procka, wp orywach dochodzi do 100,
a wtedy zdarza sie ze zgubi klatke (co prawda rzadko)..

pozdr.
TC