Problem z Bios-em?

Autor: Adam Kopański (akopan_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 09:23:32 MET

Witam wszystkich grupowiczów
Na początku przepraszam za byc może idiotyczne pytanie. Na systemach
komputerowych znam się "mniej więcej" ze zdecydowaną przewagą mniej.Ale do
rzeczy:
Przy wychodzeniu z sysemu Win Xp użyłem przycisku do przejścia w stan czuwania
( chyba tak sie nazywa-napewno to ten środkowy.) Z powodu usterki sieci
energetycznej nastąpił restart komputera i przy ładowaniu BIOS-u pojawił się
następujące komunikaty:
1.Keybord error or ..... - to wiem co znaczy
2. Warning! Your computer case has been opening-to niestety nie wiem co znaczy

Przy dalszym uruchomianiu (klawisz F1) system Win XP wgrywa się ,ale nie działa
ani mysz ani klawiatura. Uruchomienie w trybie awaryjnym też nic nie pomaga.
Pomoże ktoś matołkowi Adamowi