jak rozpoznac herculesa?

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 09:31:22 MET

Witam,
Kupilem ostatnio Radka 9500, rzekomo Herculesa. Niestety zaczynam miec watpliwosci co do tego kto
faktycznie pyprodukowal te karte. Wczesniej mialem R9100 i nie bylo zadnego problemu z
identyfikacja, logo Herculesa bylo nadrukowane na karcie, na wiatraku byla naklejka Herkulesa i
nawet cd byla firmowa Herculesa. Przegladalem fotki w sieci i moja karta niczym sie nie rozni od
"bulib by Ati"
Jak sie upewnic czy moja karta to Hercules czy jakis no name?

pozdrawiam
Artur