Re: Czy konieczny wentylator na p120 ?

Autor: Radek Cichy (rc1977_at_o2.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 09:07:40 MET

> A ja sie nie zgodze z przedmowcami.
> Mialem swego czasu p120 i pamietam jak dzis, ze po padzie wiatraka na
> radiatorze, komputer chodzil jeszcze kilkanascie minut po czym
> resetowal sie i resetowal sie i resetowal sie, poki sie go nie
> schlodzilo (czyt. wylaczylo na jakis czas). Potem znow mozna go bylo
> wlaczyc na kilkanascie mut, nagrzewal sie i reset i reset i reset...
>
> Nie wiem - moze mialem dziwny procesor i dziwna plyte, ale u mnie na
> 100% bez wiatraka nie chcial chodzic.

Może mieć znaczenie, czy to AMD, Cyrix czy Intel. Ja mam Intela. Wiem, że
AMD miały (i mają nadal) okrojone w stosunku do Intela układy
zabezpieczające (m.in. przed przegrzaniem, vide słynny test Tom's Hardware)i
albo siadały całkiem albo właśnie się resetowały.
No nic, zdejmę wiatrak i oby nie zdechł, bo drugiego proca nie mam i wtedy
ruter przestanie działać :(

--
Pozdrawiam
Radek Cichy