Re: Problem z płytą

Autor: Ed (gunnpa_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 09:18:58 MET

> "Błąd inicjalizacji IOS. Błąd ochrony systemu windows"
> Wydaję mi się że pomogło by tu zainstalowanie XP. Co Wy o tym myślicie?

Witaj, proponuję zacząć od sprawdenia pamięci (może na początek zmienić jej
ustawienia na mniej wymagające). Z czasów "prehistorycznych" to kiedyś był
problem z jakąś wersją Win, które nie chciały się zainstalować jak wypuścili
AMD-ka 450 MHz - ale to oczywiście tylko jako anegdota, w tym wypadku nie
mająca odniesienia do aktualnej sytuacji.
Pozdrawiam, Ed.