Re: Pole elektromagn. trafia mi monitory...

Autor: Wojciech K \( no spam \) (cgi_at_no_spam.interia.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 00:01:18 MET

w wiadomości: 1e03.000006d4.400c5eb2_at_newsgate.onet.pl , użyszkodnik "
AmAdeuz "
 podając adres amadeuzWYTNIJTO_at_op.pl spłodził(a) co następuje:

> Witam
>
> Problem jest w tym ze monitory (2 testowalem, na roznych kartach
> graf. itd)
> na wiekszosci powierzchni w pokoju wariują..

sprawdź bolce uziemienia w gniazdku ( czy jest )
bolec w gniazdku nie oznacza że masz uziemienie !
rozumiem że monitory są zasilane z jednej fazy ?
i jeszcze pytanie co to sa za monitory bo może nic nie poradzisz !
Rozumiem ze stoją obok siebie czy masz tylko jeden ?
jesli masz jeden to skup się na zasilaniu (parametry) i uziemieniu

--
Wojciech K
http://190.pl/  Portal o sieciach: www.190.pl/portal/