Re: MMX Co to jest?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:59:54 MET

On Mon, 19 Jan 2004 12:28:12 +0100, Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl>
wrote:

>Z ust mi to wyjąłęś. Barkuje mi tylko tego gówna Covington'a i bajzlu
>jaki nim narobili wraz z całą kupą zadowolonych klientów. ;)
>No i Deschutes, Klamath i mówiąc o takich wynalzakach jak: Dixon, Timna,
>Tanner, Tonga, Cascade i cóś tam jeszcze....
>
>GLide....nie wygłupiaj się ;))

No dobra juz jestem powazny :-)
W sumie macie racje troche sie wyrwalem... sam nie wiem czemu - moze
dlatego ze w domu same AMD, a w pracy jakos dostaw nowego sprzetu nie
bylo... bede musial zaczac chyba jakas akcje propagandowa bo wypadma
powoli z obiegu ;-)

>No i dodajmy do tego niezwykle szeroką ofertę gniazdek, slotów itd...
>;))
No tak tu sa w scislej czolowce :-)

>Panowie, proponuję przestać, bo zaraz zacznie się kolejny falamewar na
>grupie, a ja już ich dosyć przeżyłem ;)
Wiec jeden wiecej ci nie zaszkodzi ;-)

Pozdrowa
GLide

PS. Chyba powinienem wczesniej do newsow siadac bo o 2 w nocy to
zaczynam juz bredzic.