Pole elektromagn. trafia mi monitory...

Autor: AmAdeuz (amadeuzWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:48:19 MET

Witam

Problem jest w tym ze monitory (2 testowalem, na roznych kartach graf. itd)
na wiekszosci powierzchni w pokoju wariują..
a konkretnie zmieniaja kolory, (z jednego koloru doslownie w oczach tęcza
powstaje) podejrzewam ze moze to miec zwiazek z polem elektromagnetycznym. Im
dalej od sciany w ktorej biegna kable tym troche lepiej. Niestety pokoj mam
maly i nie mam jak inaczej ustawic monitora, pytanie jest w zasadzie jedno:
czy sa jakies dostepne izolatory czy cos ktorymi mozna
wylozyc czy sciane, bok monitora, podloge? W tym temacie jestem zielony troche,
zajmuje sie grafiką komputerową i mnie delikatnie mowiac nie na reke taka
sytuacja...
Jakies sugestie Panie i Panowie?

z gory dzieki i pozdrawiam

AmAdeuz