Re: Jaka pod Athlona?

Autor: Red One (redone_at_chelm.home.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:43:38 MET

Witam

Użytkownik "Tomasz Adamski" <kiss_my_ass__at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> Postanowiłem w najbliższym czasie zmodernizować swój stary(4-letni)
> komputer. Jako, że chcę mieć zadowalającą wydajność za niską cenę
postawiłem
> na platformę z Athlon XP 2500+ (barton). Jako MoBo wybrałem Abita NF7-SL,
> jednak podczas "podróży" po kilku sklepach już sam nie wiem co wybrać, w
> jednym mówią Epox 8RDA3+ w drugim Gigabyte GA-7N400-L. We wszystkich
mówią,
> że Abit'y mają problem z pouchnącymi kondensatorami, jednak moim zdaniem
> był błąd w wersji 1.0 Abit'a oraz badziewne Codegeniki jakie w tych
> [...]
Osobiście wybrałbym Asusa A7N8 Deluxe, którego miałem przez niezły kawałek
czasu, lecz który może na dzisiaj kosztować chyba więcej niż 500 zeta.
Barton 2500+ ez problemu hulał jako 2800+, na 3200+ nie bierdzo, lecz to
była wina serii procka. Jak dla mnie Nforce 2, to tylko Asus.
Pozdrawiam

--
Red One