Re: Jaka karte TV (znowu :-) )

Autor: Grzegorz (grzegorznw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:34:58 MET

> Jak juz sie zdecydujesz na ta drozsza koniecznie zapytaj sie czy dziala
> dzwiek A2 z kablowki czy tylko NICAM. U mnie (Aver 303) nie ma stereo w A2 w
> UPC (min. MTV, Viva2, TVPolonia).

Na Leadteku 2000XP Expert w UPC na najnowszych sterownikach i
oprogramowaniu z plyty pokazuje wszystkie kanaly na MONO - nawet te co
sa stereo NICAM. Po zainstalowaniu najnowszego oprogramowania z NETU to
z kolei na czesci jest szum i pozostale - nawet te monofoniczne okazuje
na stereo (ciekawe). Kanaly np TVP1 ma szum i dopiero po przelaczeniu na
mono jest dzwiek.

Sam dawalem posta wczoeaj czy ta karta wogole ma stereo - ktos
odpowiedzial ze ma mimo ze pokazuje MONO bo uszlyszal roznice w
dialogach na kanalach.

Moje odczucia co do dzwieku Leadteka - za duzo BASS'u, dzwiek jest przez
to bardzo przytlumiony i sprawia wrazenie braku wysokich tonow.

Osobiscie mysle ze trzeba poczekac na poprawione oprogramowanie.

Odnosnie oprogramowania, a dokladnie o funkcjonalnosc to oprogramowanie
Leadteka jest o 100% lepsze od Avera (te jest poprostu do bani,
zwlaszcza konfiguracja przechwytywania - tylko w mpg).

Jesli sie gdzies pomylilem to prosze o poprawe..... (nie uwzgledniajac
bledow ortograficznych).