Jaka pod Athlona?

Autor: Tomasz Adamski (kiss_my_ass__at_buziaczek.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 18:21:02 MET

Postanowiłem w najbliższym czasie zmodernizować swój stary(4-letni)
komputer. Jako, że chcę mieć zadowalającą wydajność za niską cenę postawiłem
na platformę z Athlon XP 2500+ (barton). Jako MoBo wybrałem Abita NF7-SL,
jednak podczas "podróży" po kilku sklepach już sam nie wiem co wybrać, w
jednym mówią Epox 8RDA3+ w drugim Gigabyte GA-7N400-L. We wszystkich mówią,
że Abit'y mają problem z pouchnącymi kondensatorami, jednak moim zdaniem to
był błąd w wersji 1.0 Abit'a oraz badziewne Codegeniki jakie w tych sklepach
"preferują". Jak na razie konfiguracja wyglądałaby następująco:
Abit NF7-SL (rev. 2.0);
AMD Athlon 2500+ (166)BOX;
Radeon 9600Pro Sapphire (128Mbit/MB);
2x 256MB TwinMos CL2,5 (200Mhz);
Seagate Barracuda V 80GB (już kupiony);
Zasilacz Modecom ATX-350GTF;
W jednym sklepie powiedzieli również, że nie mają TwinMos'ów i mogą mi dać
Kingstone'y o takich samych parametrach, ale nie wiem czy się zdecydować na
Kingstone'y.

No więc reasumując:
Co byście w tej konfiguracji zmienili?
Czy Abit'y wciąż mają problemy z kondensatorami?
Jaką płytę główną wt byście polecili(do 500zł)?
TwinMos'y czy Kingstone'y?

Pozdrawiam i z góry dziękuję

--
Tomek