Re: Port RS-232 do notebooka Toshiba

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 23:42:16 MET

On 2004-01-19, Zbyszek Misiewicz <dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl> wrote:
> [...]

Hm, no trochę, zależy czy ktoś lubi kupować na allegro czy nie. DGCC

> Ale... jak juz ktoś napisał: nie ze wszystkimi stuffami podpiętymi do
> tego RS'a zadziała.

Np z rzeczami silnie wykorzystującymi dosa do komunikacji, programy
diagnostyczne do różnych dziwnych urządzeń się tutaj zaliczają. Ale już
taki windowsowy program do obsługi upsa powinien zadziałać.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej