Re: jaka karte TV

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 21:21:31 MET

Użytkownik "piotr" <xx_at_xx.pl> napisał w wiadomości
> No i ja bym się przyłączył do tematu
>
> Czy warto nabyć Winfast 2000 XP Expert, miała by służyć do ogladania TV
rzecz
> jasna no i jako cyfrowy magnetowid, może któryś z użytkowników
wypowiedział by
> się jakie są blaski i cienie ... tego tunera TV

Temat był już wielokrotnie poruszany, ale...
Jestem szczęśliwym posiadaczem WinFast 2000 XP Expert (i tylko wersja
EXPERT)
Miałem już kilka różnych tunerów i wiem co mówię :-)
Właściwie to szukałem odpowiedniego tunera do nagrywania programów
z TV gdy jestem poza domem, a ta karta idealnie się do tego nadaje.
Nagrywam bezpośrednio w XVID-ie, (wcześniej w DIVX-ie) i nie gubi mi żadnej
klatki,
ani się nie zacina (P4; 2,4GHz), czego nie można powiedzieć o innych
tunerach jakie miałem....
Rozdzielczość obrazu "troszkę" lepsza niż w innych tunerach, a najważniejsze
jest
to, że nie ma "przeskoków" pomiędzy tonami kolorów, bo jest to jedyna znana
mi karta
do 300 zł, która ma 10 bitowy przetwornik...

pzdr
ax

PS. Nie sprzedaję, nie pracuję, ani w jakikolwiek inny sposób nie czerpię
korzyści od firmy Leadtek ani od jakiegokolwiek jej przedstawicielstwa ani
dystrybutora :-)) Po prostu jest to dobra karta, którą można polecić....
Sam wydałem kupę szmalu, zanim "dopadłem" odpowiednią kartę,
i chcę przed tym uchronić resztę TV-maniaków...