Re: Jaka pod Athlona?

Autor: Bob (bogdansz_at_silesianet.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 20:19:39 MET

On Mon, 19 Jan 2004 18:21:02 +0100, "Tomasz Adamski"
<kiss_my_ass__at_buziaczek.pl> wrote:

Witam

>We wszystkich mówią,
>że Abit'y mają problem z pouchnącymi kondensatorami, jednak moim zdaniem to
>był błąd w wersji 1.0 Abit'a oraz badziewne Codegeniki jakie w tych sklepach
>"preferują".

Też miałem problem z KT-7A v1.0 i spuchlakami przy AGP, ale mimo to
znów się zdecyowałem na Abita (zgodnie z zasadą że jak jest ostrzał
artyleryjski to trza sie chować do lejów po pociskach ;-) )

>Jak na razie konfiguracja wyglądałaby następująco:
>Abit NF7-SL (rev. 2.0);
>AMD Athlon 2500+ (166)BOX;
>2x 256MB TwinMos CL2,5 (200Mhz);

Mam dokładnie taki zestaw. I wszystko obie biega bez najmniejszych
problemów... Wiadomo! Na razie! Ale to jest problem z każdym sprzętem,
ja jestem bardzo zadowolony z zakupu.

>Jaką płytę główną wt byście polecili(do 500zł)?

Myślę że zarówno ten Epox, jak i ten Gigabyte to także dobre płyty, no
chyba że jestś jakimś pechowcem. Mówię tutaj tylko w kontekście
niezawodności - z własnych obserwacjii, nie szybkości - na tym się nie
znam... :-) Do abita w tym dylemacie który także miałem przekonał mnie
głównie Soundstorm, oraz to że to Abit (mimo tego nieszczęsnego KT-7A
który chodził całkiem nieźle, poza tymi kondensatorami).

>Pozdrawiam i z góry dziękuję

Także pozdrawiam i mam nadzieję że pomogłem.
Ten Abit z Bartonem jest naprawdę fajny....

Bob