Re: Problem z ECS k7S5A i DVD = Ziwis

Autor: Blesso (blesso[no.spam)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 15:37:35 MET

Użytkownik "Bogdan S" <> napisał
> To, ze skladasz kompy na ecs-ach to tylko twoja wina i zal mi twoich
> klijentow.
>. Nie wiem jak ty sprawdzasz kopmy
> ale skoro piszesz, ze seria P6 lub K7vza byly dobre...!?!
____________________
Twoje podejscie do sprawy mnie po prostu rozsmiesza
Chyba nigdy nie miales przed soba P6iPAT albo K7VZA
a o ECSie to" ze slyszenia slyszales"
a co do ludzi ktorym skladam kompy _ to wszyscy sa zadowoleni i "odpukac"
zaden nie ma z nimi problemu ( tym bardziej z adresowaniem pamieci )
skladam kompy na ECsach bo zawse to byla dobra cena i mimoze ze
niewygorowane parametry to takie ktore odpowiadaly "zwyklym klikaczom "
i twierdzenie ze 50% ECSow ma z czym problemy to lepieje wsadz w bajki i
czytaj dzieciom a nie opowiadaj takich historyjek tu na grupie bo, sa tu
zapewne ludzie bardziej odporni na takie dyrdymaly

Blesso