Re: Karta sieciowa USB 2.0

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 15:33:16 MET

Użytkownik "Lewap" <lewap_at_SPAMSTOP.hot.pl> napisał w wiadomości
> Ja też mam podobną kartę w formie klucza dla USB
> ale 1.0 i transfer mam max. 0,9 Mbit/s

wiec albo ogranicza Cie brak USB 2.0 w kompie
albo zakupiona karta nie jest zgodna ze standardem USB 2.0

> Sprawdz jaki masz transfer np. Total Commander 6.0
> i przekonasz się.

sprawdzona... plytka cd w 3 minuty.

> Na tej co mam też jest dioda że niby
> 100 Mbit ale to fotomontarz bo i tak ogranicza ją
> transfer USB 1.0 i tego nie przeskoczy.

wniosek wiec ze sama karta ma 2.0, w przeciwnym razie
nie bylaby w stanie pracowac w sieciach 100Mb.
Natonmiast Twoj USB w kompie to tylko 1.0.

pozdr.
Przemek.