Re: Problem z ECS k7S5A i DVD = Ziwis

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 14:34:34 MET

> a ty sprawdzales ? jeste dystrybutorem ECSa na Polske i maszn ajswiezsze
> dane ?
> ja skladam kompy prawie wylacznie na ECSach ( zaczelo sie od plyt pod
> elki - b.dobra P6iAT potem byly bardzo dobre K7VZA (v1 i 3) - nastepnie
> byl K7S5A ( na tamte czasy plyta bardzo tania, oferujaca sporo jak za te
> pieniadze ) - ,moze troche klopotliwa ( pewna partia plyt z resetujaym sie
> biosem) ale jak na te ilosci sprzedanych uwazam ze byl to dobry zakup
> ,nastepnie K7VTA3 (bardzo dobra i stabilna plyta) no i teraz plyta na
KT600
> zlozylem kilkadziesiat kompow ( cos okolo 100) i w zadnym ECSie nie mialem
> problemow ze zlym adresowaniem pamieci
> wiec gdzie tu te Twoje 50% ?
> jesli przejrzysz posty na grupie to klopotow z "pamiecia" nie znajdziesz
> wiele ( czasami przy ECS K7S5A + Athlon (FSB 133) + SDRAM ( ale tu akurat
> sprawa przegrzewania sie chipsetu i starszych wersjii biosu oraz napiec)
> wiec .. moze najpierw troche praktyki a potem wnioski ?

------------
To, ze skladasz kompy na ecs-ach to tylko twoja wina i zal mi twoich
klijentow.
Praktycznie nie sprzedaje nowych kompow, zajmuje sie naprawa i praktycznie
zawsze w kompie sprawdzana jest pamiec i na prawie kazdym kompie z ecs-ami
wywala bledy mimo , ze pamiec jest sprawna. Nie wiem jak ty sprawdzasz kopmy
ale skoro piszesz, ze seria P6 lub K7vza byly dobre...!?!
A czy chociaz raz sprawdzles pamieci?
Plyt ecs-a to najczestrze przypadki plyt do wymiany, nie ma miesiaca aby
kilka sztuk tego scierwa nie trafilo u mnie do kosza (nawet teraz jak to
pisz czlowiek przyniosl nastepna gowniana K7S5A bo ma dosc wiecznie
wieszajacego sie gowna)
Nie pisz ,ze te ecs to "solidna i stabilana" plyta bo to zle swiadczy o
twojej wiedzy.

pzdr.
Bogdan