Re: Problem z ECS k7S5A i DVD = Ziwis

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Tue 20 Jan 2004 - 15:34:40 MET

Niejaki(a): Bogdan S z adresu <bogdan_at_losthope.com.pl> napisał(a):
> Nie pisz ,ze te ecs to "solidna i stabilana" plyta bo to zle swiadczy
> o twojej wiedzy.

Jest to solidna i stabilna płyta, o ile się nie trafiło na gównianą
partię. Sam mam ECS K7S5A 3.1 i zero zwisów, zero problemów z
adresowaniem pamięci, zero jakichkolwiek trudności. Do tego płyta ma
podkręcone FSB do prawie 300MHz (a wg. specyfikacji obsługuje do 266MHz)
i chodzi 24/7 od ponad roku. Komputer używany do pracy, DVD, grania w
nowe, wymagające gry, czasami do zgrywania live filmów z telewizji, przy
pomocy tunera na BT848 (kompresja live 384x244, XVid, mp3 audio). I nie
mów mi, że wszystkie albo 50% ECSów to niestabilne niewypały. To że
trafiasz na takie płyty to może być np. wina dostawcy płyt (w przypadku
tak tanich podzespołów tnie się koszty na wszystkim - chociażby na
kosztach transportu, przez co nie zawsze elektronika przewożona jest w
takich warunkach w jakich być powinna).

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta