Re: BIOS check sum error - nie znalalem odpowiedzi a googlu ;)

Autor: Mav (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 10:20:28 MET

Panowie przede wszystkim wymiana baterii
mimo ze nowe plyty to sie zdaza ze bateria moze
byc uszkodzona... koszt nie wielki 6,50 a moze rozwiazanie
ponadto sprawdzcie na stronie producenta czy sa dostepne nowsze
biosy i czy czasem nie naprawiaja usterki ktora sie objawia wlasnie
takim komunikatem... jesli to nie dziala to odepnijcie wszystko z kompa
CD,FDD,HDD zostawcie minimum i pokolei sprawdzajcie podzepoly
zaczynajac od pamieci...

Pozdrawiam Mav

Użytkownik "marc" <marcin.siedlarzWYT.NI.J_T.O_at_idea.net.pl> napisał w
wiadomości news:bufird$bui$1_at_inews.gazeta.pl...