Re: Jak mocna karta grafiki ?

Autor: Michał (mr_majkel_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 10:30:51 MET

> mam następujący dylemat: jakiej maksymalnie mocy karte grafiki warto
> dokupić do komputera na Celeronie (nie Tualatin, SDRAM 100 MHz) 1
GHz ?

> Co mi podpowiecie ?
>
> Roman Rumian

Mam dokładnie takiego procka na ABICIE BX 133 -podkręcony bez żadnych
problemów na 1200,
Karta Radeon 8500 / 8500LE jest do niego aż nadto wystarczajaca (proc
nie nadaża juz z dostarczaniem danych)
Ale spokojnie gram w MoH Brakthrough, Call of Duty (tylko cholera
błędy sterowników utrudniaja gre -artefakty)
Ze stajni Nvidii - GF3 TI 200 lub 500 czy też GF 420 Ti bedzie
wystarczajacy.

Michał