Re: Jaki monitor LCD czy CRT do takich zastosowań ...?

Autor: Dentarg (den_at_it64.com)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 08:53:45 MET

On Mon, 19 Jan 2004 07:55:39 +0100, "Olekk" <olekk1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>jaki lepiej kupić monitor do zasosowań jak poniżej? Czy dobrze to oceniłem :
>
> CRT LCD
>ogl.filmów lepszy
>gry lepszy
>grafika lepszy
>
>Wynika że do takich zastosowań tradycyjny monitor jest lepszy ?

Zależy co rozumiesz pod pojęciem grafika ?
Ostatnio oglądałem i obrabiałem pare zdjęcie na LDC Nec 1760NX i musze
powiedzieć, że nasycenie kolorów i kontrast były dużo lepsze niż na
innych monitorach na których coś takiego robiłem w ostatnim czasie
(Sony CRT 19, Nec CRT 17, itp).
Co do filmów to nie wiem czy jest zauważalna różnica, ale Quake to na
tym konkretnym LCD był raczej mało grywalny ;(.

Przewagą LCD jest na pewno ilość zajmowanego miejsca i jak dla mnie
mniejsze męczenie wzroku.

pzdr,
Dentarg

--