GPS Magelan.

Autor: Kapitansio (bpskipper_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 08:38:00 MET

Witam.
Jestem tu nowy. Skierowali mnie do Was koledzy z pl.rec.zeglastwo. Może coś
podpowiecie.
Magellan 315.
Posiadam takie "ustrojstwo" od 3 lat. Żadnych problemów, aż do momentu kiedy
kupiłem laptopa Acer Aspire1406 LC. Nie posiada gniazda COM do podłączenia
mojego Magellana. Ja mam jedynie kabelek z COM-em, nie z USB.Wtedy,jak
kupowałem Magellana, nie było jeszcze USB. Teraz już robią. Można kupić u
Magelana, ale
oryginał za 2 wtyczki i 1m kabla to kupa szmalu . Tak zwane złączki,
 redukcje, czy jak je tam zwał nie pracują. Miałem niedawno taką w rękach,
 ale nawet spece ze sklepu (komputerowego) nie byli w stanie tego uruchomić.
 Diabeł tkwi wszczegółach.
Pewnie jest na grupie "szpenio" co umie taką "wtyczkę dorobić". JAk nie to
przynajmniej dowiem się co dalej. Mam C-map (na CD), generalki całego
świata, trochę planów portów. Popływałbym w Chorwacji na tym i tej mojej
"skrzyneczce", ale nie mam jak się połączyć. Powiedzcie jak to przeskoczyć.

--
Bogusław Pazorek
bpskipper_at_mail.zetosa.com.pl