Re: Toshiba Satellite 300 CDT - jaki RAM i inne

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 23:23:24 MET

Po pierwsze dziekuje za rady - musze powiedziec, ze nie wiedzialem, ze tak
szybko ktos sie odezwie na tak "wiekowy" temat :-)

> Zapewne szukasz pamieci Kingston KTT-SO100/128I. Posiadana obecnie przez
> Ciebie ma najpewniej symbol KTT-SO100/32I

No to Cie chyba zaszokuje :-/
Na ten mojej wpietej, jest napisane KTT650/64 (???)
Windows i tsetup podaje 48MB wiec co znaczy te 64?
Aha, wyjalem ja tez, zeby objerzec ze wszystkich stron - jest
jednostronna. Moze dlatego te 64/2=32MB? Ale to chyba glupie... Choc moze
mieli jakies uniwersalne plytki, wlutowali z jednej strony i wsio...

> Jezeli chodzi o nowe czesci do
> Toshiba to niestety tylko serwis autoryzowany, natomiast pamieci
Kingston sa
> dostepne u kazdego sprzedawcy gratow PC. Potrzebna Ci KTT-SO100/128I nie
> powinna kosztowac wiecej niz 300 zl netto.

Duzo :-/
Bylem w jakims serwisie notebookow przy Rivierze i gosc zaproponowal mi
128MB, za 100PLN, tyle ze powiedzial, zeby raczej przyjsc w notebookiem,
bo ja nie potrafilem powiedziec co to za pamiec, a on tylko wiedzial tyle,
jaki to model notebooka.

> Matryca bym sie nie przejmowal,

Pewnie nie bede.

> komfort posiadania nowje klawiatury bedzie Cie kosztowal nie mniej niz
300
> zl w autoryzowanym serwisie Toshiba (Chetnie sprzedaja stare graty).

Hmmm i nic taniej? A moze wolumen? A moze da sie zrobic jakos 1 klawisz?

> Jezeli
> chodzi o dysk to do 8GB powinny dzialac wszystkie 2,5" IDE.

No wlasnie tak myslalem, ale z tego co wiem to byly tez plyty (jaki to
chipset?) z procami do 200MMX obslugiwaly do 32GB - ale, to tak gwoli
upewnienia sie.
Swoja droga, jak on zareaguje na dysk 10GB? Zobaczy 8,4 czy w ogole nie
zobaczy?

I tak jeszcze - skad zdobyc o nim jakies inne informacje? Mam wszystkie
instrukcje, plyte itd, ale... tam praktycznie nic sprzetowego nie ma :-/

Zdrowka i ponownie TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak_at_acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055