Re: Toshiba Satellite 300 CDT - jaki RAM i inne

Autor: Marek Osinski (marek_at_niechcespamu.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 22:58:36 MET

"Adam 'Adak' Kępiński" <adak_at_acn.waw.pl> wrote in message
> Witam.
>
> Niedawno stalem sie posiadaczem takie notebooka sprzed wiekow :-)
> Jest calkiem mily, do tego do czego go wykorzystuje, mnie wystarcza.
>
> Ale jako, ze byly swieta, chcialbym w ramach mu powiekszyc ilosc pamieci
> RAM na pokladzie.
> Teraz ma 48MB, ale wiem, ze maksymalnie moze byc jej 144MB (dedukuje, ze
> 16MB jest na stale wlutowane w plyte, bo komputer ma tylko 1 bank).
> Wlasnie zdjalem klawiature i ewidentnie jest to 1 bank, zaladowany jakas
> koscia (na plytce jest Kingston, na chipach Toshiba). Wiec jest to pewnie
> [...]

Witam

Zapewne szukasz pamieci Kingston KTT-SO100/128I. Posiadana obecnie przez
Ciebie ma najpewniej symbol KTT-SO100/32I . Jezeli chodzi o nowe czesci do
Toshiba to niestety tylko serwis autoryzowany, natomiast pamieci Kingston sa
dostepne u kazdego sprzedawcy gratow PC. Potrzebna Ci KTT-SO100/128I nie
powinna kosztowac wiecej niz 300 zl netto. Matryca bym sie nie przejmowal,
komfort posiadania nowje klawiatury bedzie Cie kosztowal nie mniej niz 300
zl w autoryzowanym serwisie Toshiba (Chetnie sprzedaja stare graty). Jezeli
chodzi o dysk to do 8GB powinny dzialac wszystkie 2,5" IDE.

Pozdrawiam

Maerk Osinski