Re: Zestawienie drugie

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 01:11:15 MET

będąc chyba na haju Marsjanin <01.2004.usenet_at_marsjanin.tk> , nie umiejąc
krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> Witam!
> Zacznijmy od obudowy. Padło na:
>
> Modecom 350W GT
> do 200 zł

Ważne, żeby była tania, wygodna w montażu i miała dobry zasilacz. Za 120
kupisz
> Jest obudowa, no to mobo:
>
> ASRock K7S8XE+ SiS-748 + LAN + SATA
> 252 zł
>
> Czy płyta gł. z SATA obsługuje IDE? Jeśli tak, jak to wygląda - czy
> SATA występuje dodatkowo, czy też może zamiast standardowego IDE,
> jeśli zamiast - czy są i ile kosztują przejściówki?

Obsługuje i przejsciufki nie trza. Tylko jak słyszę SiS to mnie ciarki
przechodzą

> AMD Athlon XP Trothlon 2000+
> 311 zł

Ziarko wyżej.

> Aby komputer mógł zadziałać, musi mieć RAM. Pozostaliśmy jednak przy
> niefirmowej, jako, że jednak różnica w cenie całkiem znaczna, a
> gwarancja i tak niezależnie od marki pięć lat. Ile RAMu - tu niestety
> decydowały finanse. Zdecydowaliśmy się na RAM nieco szybszy niż
> rozpatrywany 333, ponieważ jest bardzo niewiele droższy - tak to
> wygląda:
>
> PC 333 256 MB
> 164 zł
> lub:
> PC 400 256 MB
> 175 zł

Kup 512

> Teraz pora na wiatraczek,

Czasem lepiej się opyla kupić proca Boxa

> Radeon 9200SE 64bit 64 MB + TV-out
> 212 zł

No i git!
> Pora zobaczyć, co też nam Radeonek produkuje. Proponuję podłączyć
> monitor - padło na:
>
> Monitor 17" Hyundai Q770 / Q790
> ok. 600 zł

Rozważ Daytek'a - b. tani i niezły (550)
> Teraz dźwięk - tu będiemy wierni Waszym opiniom, ale znów jest wybór:
>
> Creative Inspire P580 + SB Audigy BOX
> ok. 475 zł
> lub:
> Creative Inspire P580 + SB Live! 5.1 box
> 438 zł

Koneser!?
> Co jest w pudełku w tej i tej
> karcie? A oprócz kłopotów z Live! - jakie różnice jakości dźwięku są
> pomiędzy tymi kartami, zakładając, że obie chodzą poprawnie i z niczym
> się nie gryzą?
Różnicy nie usłyszysz, a wpudełku? do Audigy jest nie wiem co, a do Liva są
głośniki (5+1) - takie małe kino domowe

> Teraz coś na krążki o sporej oraz dużej pojemności:

Combo Lite-Ona, LG (350)
> Do tego, żeby zestaw był kompletny, jakieś: flop, szczur, akordeon i
> okienka z Redmond - o to nie pytam. :-)
Nie kupuj Alpsa

> To chyba wszystko - prześledźcie to raz jeszcze i powiedzcie, czy coś
> się nie gryzie ze sobą, np. proc z mobo, albo pamięć z procem. :-)
>
> Z góry dzięki !!!

Nie za ma co

--
-----Piotr K.