Re: padł :(

Autor: woocash (chewbacca_at_NO.SPAM.interia.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:54:02 MET

Użytkownik Pawel_sm napisał:

> [...]
> U mnie poskutkowalo. Pewnie cos gdzies nie laczylo, a mimo wyjmowania i
> wkladania wszystkie pokolei sie nie polaczylo...

pomaga... wyjmij wszystko, zostaw tylko procka, ram :) jeden dysk
i grafikę... (grafikę też wyjmij i włóż). Jak będziesz naciskał
power-on to zobacz czy wiatrak na procku drgnie, ewentualnie może
  masz jakieś diody na płycie - to zwróć uwagę czy się
zaświecą... będziesz wiedział czy zasilacz podaje napięcie na
płytę...

a jak już ruszy to dokładaj po kolei karty innych urządzeń...

--
pozdrawiam,
Woocash