Re: padł :(

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onet_usun_to_.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 09:51:51 MET

> uziemnić siebie i komputer
> sprawdzić napięcia zasilacza pod obciążeniem
> reset bios
> wyjmować karty po sztuce i próbowac odpalic
> to samo z urządzeniami

Ze swojego doswiadczenia dodam ze jezeli powyzsze czynnosci nie pomoga, to
caly czas jest szansa na to ze komp za pare dni po prostu zadziala... albo w
ostatecznosci mozna mu przywalic (chodzi o uderzenie w obudowe :)
U mnie poskutkowalo. Pewnie cos gdzies nie laczylo, a mimo wyjmowania i
wkladania wszystkie pokolei sie nie polaczylo...