Re: Historia pewnego zakupu, czyli tv-out w R9500

Autor: vandariel (vandariel_at_usun_to.wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:57:21 MET

> sprawdz, bo na 99% pomimo ze gniazdko ma cale stado dziurek, to bedzie
> pasowala zwykla wtyczka Svideo do niej - po prostu gniazdko ma nadmiarowe
> dziurki (ktore sa w wersjach vivo wykorzystywane) ale sam standart pinow
do
> svideo jest spelniony... Wiele kart tak ma

LOL! Stupid me :)) Obejrzałem tą przelotkę, wystraszyłem się
rozłożeniem pinów i napisałem posta, miast najpierw przymierzyć
kabel do wejścia... :)
Wielkie dzięki - pasuje, choć nie wygląda na to ;)) Tylko mam
problem z zakłóceniami :( Pokombinuję z jakąś listwą, podepnę
TV gdzie indziej, albo co... Fatalnie to wygląda, psuje dobry
efekt s-video...

thx
v.