Re: Problemy z myszka logitech MX 700

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:52:04 MET

Użytkownik "Tomasz Molenda" <smrn_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Otoz kupilem sobie ta bezprzewodowa optyczna myszke i mam problem
> .Mianowicie chodzi mi o to ze po wylaczeniu kompa nadal pali sie czerwony
> laser w myszce i nie wiem czy to jest jej prawidłowosc czy moze u mnie cos
> jest nie tak. coprawda przestaje sie palic gdy odloze ja na baze,ale wtedy
> doladowywuja sie baterie,a nie jest chyba dla nich dobre zeby doladowywac
je
> co chwile skoro ta myszka dziala na nich bardzo dlugo. Prosze o odpowiedz
na
> maila bajurny_at_go2.pl z gory TNX

Tak , ma byc wtym modelu.
Akumulatory, ktore sa n awyposazeniu mozna doladowywac bez szkody dla ich
pojemnosci. Od czasu do czasu np. raz na miesiac mozna rozladowac calkowicie
i naldaowac. U mnie przy pracy ok. 4 godz. dziennie starczaja na 8 dni. Tzn.
w ogole nie wkladam myszy do ladowarki, caly czas lezy na biurku i raz na 8
dni laduje.

Robert P.