Problemy z myszka logitech MX 700

Autor: Tomasz Molenda (smrn_at_o2.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:13:14 MET

Otoz kupilem sobie ta bezprzewodowa optyczna myszke i mam problem
.Mianowicie chodzi mi o to ze po wylaczeniu kompa nadal pali sie czerwony
laser w myszce i nie wiem czy to jest jej prawidłowosc czy moze u mnie cos
jest nie tak. coprawda przestaje sie palic gdy odloze ja na baze,ale wtedy
doladowywuja sie baterie,a nie jest chyba dla nich dobre zeby doladowywac je
co chwile skoro ta myszka dziala na nich bardzo dlugo. Prosze o odpowiedz na
maila bajurny_at_go2.pl z gory TNX