Re: Radeon 9500 @ 9500 Pro

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:37:19 MET

Użytkownik "vandariel" <vandariel_at_usun_to.wp.pl> napisał w wiadomości

> Zabawne. W dzisiejszych czasach nie umiesz się posługiwać
> wyszukiwarką? Nie obraź się, ale to tak, jakbyś nie umiał
> korzystać z sedesu :)

Nie napisalem, ze szukalem na googlu, ale nie napisalem tez, ze nie
szukalem. Chodzi mi o to, ze czesto ktos nie ma nic do napisania w danym
temacie, ale musi wtracic swoje trzy grosze i walnac nic nie wnoszacego
posta o tresci "www.google.com"

> R9500 modujesz sterownikami Omega: http://www.omegacorner.com
> Są już oparte na Catalystach 3.10. Nie wiem, co można zrobić
> Riva Tunerem, na pewno sprawdzić, czy odblokowane jest 8 potoków :)

Co do Rivy Tunera to tu jest link do artykulu
http://www.guru3d.com/index.php?page=rivatuner_9x00info

> O wszystkim poczytasz na www.benchmark.pl

Dzieki :)