Re: Radeon 9500 @ 9500 Pro

Autor: vandariel (vandariel_at_usun_to.wp.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 12:14:58 MET

> Jakim programem przemodowac 9500 na 9500pro? Wiem ze RivaTunerem sie da.
Czy
> jest jeszcze jakis inny program do tego?
> Gdzie moge poczytac o tym? Acha i jesli ktos cche podac adres
www.google.com
> to niech lepiej nic nie pisze...

Zabawne. W dzisiejszych czasach nie umiesz się posługiwać
wyszukiwarką? Nie obraź się, ale to tak, jakbyś nie umiał
korzystać z sedesu :)

R9500 modujesz sterownikami Omega: http://www.omegacorner.com
Są już oparte na Catalystach 3.10. Nie wiem, co można zrobić
Riva Tunerem, na pewno sprawdzić, czy odblokowane jest 8 potoków :)

O wszystkim poczytasz na www.benchmark.pl

pozdro
v.