Odp: Thinkpad - pentium III czy celeron?

Autor: a4 (avon4_at_op.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 11:31:09 MET

> Zdecydowanie T22, przy RAM zwiększonym do 256 MB nie ma z nim żadnych
> problemów. Pełny wypas w złączach... A R30 nie ma wymiany napędów na
> gorąco -- zmiana na floppa z cd-ka wiąże się z restartem systemu. No i
> brakuje złącz, np nie ma PS/2 -- jak chcesz podłączyć mysz na PS/2 to
> tylko przez port-replikator... No i te kolorki na klawiaturze i na
> portach R30-tki -- normalnie discopolo...

:| hmm... w R31 można wrzucić do 1024 ramu... więc ram nie jest problemem
(w T22 natomiast do 512) :) napęd jeden będe używać dvd/cdrw więc nie ma
problemów ze zmianą.... hmm co do klawiszy - to chyba tylko ten enter jest
taki
niebieski wpadający w fiolet (o ile dobrze pamiętam) natomiast reszta
normalna
tzn. czarna? portów nie widziałem.... ale powiedz mi jak to jest z
wydajnością?!
masz może możliwość zrobienia jakiegoś testu na tych 2 maszynkach? jeśli
chodzi
o ram to będzie w nim min. 256 a najpewniej 512 w jednej kosci....

pozdr
:)