Re: Jaka drukarke laserowa?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 11:44:35 MET

"Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> wrote in message
> Nie napisales jaki budrzet a do pierwszego postu nie mam wgladu teraz.
> Ja polecam HP LaserJet 1300. Kupilem, drukuje i jestem bardzo happy

Budzet napisalem w pierwszym poscie, ale ok. 500-100zl, jesli bedzie
baaardzo uzasadnione, to wysuplam i 1500zl, ale najbardziej zalezy mi na
kosztach eksploatacji, a te taka 5P/6P ma duzo nizsze od tej 1300, ale tez
prawda, ze zastanawiajac sie nad nowa ze sklepu, to wlasnie ta 1300 bralem
pod uwage, jednakze chcialbym uniknac wydawania 1500. Zapewne zrobie w ten
sposob, ze kupie 4P/5P/6P (tylko ktora? ktos mi juz doradzil, ze 4P bedzie
najsolidniejsza) za 500zl, i jak wtopie to bedzie to moj jeden z niewielu, i
ostatni zakup czegos uzywanego i kupie 1300. ;)

pzdr
Zbyszek