Re: Thinkpad - pentium III czy celeron?

Autor: woocash (chewbacca_at_NO.SPAM.interia.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 09:39:14 MET

Użytkownik a4 napisał:
> Witam, stoje właśnie przed wyborem notebooka: ibm thinkpad t22 lub thinkpad
> r31. T22 jest z pentiumIII 700Mhz natomiast r31 z celeronem 1100 - pytanie
> co wybrać jeśli chodzi o wydajność procesora? A może ktoś z grupowiczów zna
> te dwa modele i może mi doradzić nieco bardziej? Jeżeli chodzi o ram ,
> wielkość matrycy, napędy to będzie to samo.... z góry dzięki za pomoc

Mam doczynienia z T22 i z R30 (!) -- podejrzewam, że R30 nie różni się
zbyt wiele od R31...

Zdecydowanie T22, przy RAM zwiększonym do 256 MB nie ma z nim żadnych
problemów. Pełny wypas w złączach... A R30 nie ma wymiany napędów na
gorąco -- zmiana na floppa z cd-ka wiąże się z restartem systemu. No i
brakuje złącz, np nie ma PS/2 -- jak chcesz podłączyć mysz na PS/2 to
tylko przez port-replikator... No i te kolorki na klawiaturze i na
portach R30-tki -- normalnie discopolo...

Bierz T22.

--
pozdrawiam,
Woocash