Re: karta graficzna z dobra ostroscia?

Autor: Kubu$ (kubuss_at_NO.NO.SPAM.WYTNIJ.TO.go2.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 00:59:51 MET

> Mam male pytanko, zastanawiam sie nad zmiana kart graficznej (obecnie mam
> GF2Ti), na jakas nowasza....i wlasnie...moja obecna karta przy
> rozdzielczosci 1280x1024 ( przy takiej zwykle pracuje) daje dosc kiepska
> ostrosc..no chyba ze z odswierzaniem spadne powiedzmy do 75 Hz no ale to
> samobojstwo :)
>
> no wiec, co doradzacie: chcialbym moc w cos czasem zagrac (w cos nowego :)
> miec dobra ostrosc przy 1280x1024....czy mozna to polaczyc....aha nie moze
> byc za droga...
>
> macie jakies rady?

Moze jakis Radeon, np. 9100... ja osobiscie mam 8500LE (bardzo podobna) i po
zmianie (wprawdie to byla Riva TNT) roznica byla ogromna, ostrosc naprawde
sie poprawila a przy tym tez bardzo dobra jakos wyjscia TV. Wiekszosc gier
powinna Ci na tym spoko chodzic, chyba najlepsza karta w cenie do 350zl

--
Pozdrawiam
Kubu$