Re: karta USB 2.0, XP i brak komunikacji

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:09:10 MET

Użytkownik "chirs" <hiagaranode_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> CUT
> nie mam pojecia co do tego NEC'a / moze sie tak samo zachowac - jest duze
> prawdopodobiuenstow.

Tego się obawiam, poszperam po sieci jeszcze...

> PS: To chyba najdluzszy dwuosobowy watek na grupie :)

No fakt, jakoś tak się rozwineło ;)
Ale dziękuję bardzo Tobie za pomoc i wytrwałość, bo większość wymięka po
trzech postach.

Także życzę miłego weekendu,
a jeśli ktoś coś kiedyś zbroił z tym NEC'iem na USB to proszę o informacje.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.