Re: Zestawienie drugie

Autor: Marsjanin (01.2004.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:47:18 MET

        Witam Grupę, witam Ciebie, Piotr K.! :-)
        Piszesz elaborat na 94 linii, a starczyłoby:

> będąc chyba na haju Marsjanin

        :-D Być może...

> , nie umiejąc
> krzyczeć wystarczająco głośno,

        Byś się zdziwił... ;-PPP OK, do rzeczy:

> Ważne, żeby była tania, wygodna w montażu i miała dobry zasilacz. Za 120
> kupisz

        Oby. Pytanie - czym się kierować sprawdzając tenże zasilacz?

> Obsługuje i przejsciufki nie trza. Tylko jak słyszę SiS to mnie ciarki
> przechodzą

        Hmm, jakoś *tę* płytę wiele osób poleca, mimo, że na chipsetach
SiS. Możesz powiedzieć, co konkretnie nie gra w SiS-ach? Jakieś
konflikty sprzętowe, może awaryjność, albo temperatura?

> Ziarko wyżej.

        Heh... Jedni mówią "1800 starczy" inni, że wyżej... Nie, wyżej nie
trza. Zresztą ziarko wyżej się już schody cenowe zaczynają.

> Kup 512

        Heh, przykro mi się to czyta, bo widzę, że czytałeś po łebkach.
Pisałem, że więcej nie da rady. Obojętnie, czy w drugiej kości 256,
czy pojedyncza 512 - pół giga jest prawie dwa razy droższe. Nie stać
nas na to po prostu. No i w sumie nie odpowiedziałeś na główne pytanie
dotyczące pamięci. :-[

> Czasem lepiej się opyla kupić proca Boxa

        Spoko, to sobie rozważymy jeszcze. po prostu do wiatraczka nie
przywiązujemy wagi - co chciałem zaznaczyć.

> No i git!

        Git, znaczy się - gra GITara :-) - ale wciąż nie wiem, jaka jest
różnica między tymi kartami. Ten R 7000 bardzo kusi ceną! Pamięci ma
tyle samo, na reszcie się nie znam.

> Rozważ Daytek'a - b. tani i niezły (550)

        "Daytek 550" - czy może 550 zł za Dayteka? Jeśli zł, to przy w/w
"max. 600" nie jest b. tani, tylko trochę tańszy. ;-) Ale spoko,
kolejna marka do wyboru i namysłu.

> Koneser!?

        Muzyk. Basista. Pisałem w gałęziach wyżej - karta ma produkować
dźwięk dobrej jakości (bardziej na wejściu niż na wyjściu) i nie ma
prawa się zacinać - choć tu pewnie więcej zależy od procesora i
pamięci.

> Różnicy nie usłyszysz, a wpudełku? do Audigy jest nie wiem co, a do Liva są
> głośniki (5+1) - takie małe kino domowe

        Heh, na mam nadzieję, że Audigy też ma głośniki. ;-) Czyli, że
na korzyść Audigy przemawia tylko kompatybilność? Heh. Niby mało, ale
z drugiej strony może być to bardzo dużo... Się zobaczy jeszcze.

> Combo Lite-Ona, LG (350)

        Combo be. Ciężki wózek, szybsze zużycie. Zresztą proponowałem mu -
nie chce nagrywarki w żadnej z postaci - "Może później dokupię".

> Nie kupuj Alpsa

        Yyy??? Całe życie mnie uczyli, że najlepsze (albo przynajmniej
*bardzo* dobre) głowice magnetyczne produkuje właśnie ALPS. Jak
kupowałem parę latek temu do magnetofonu, to JVC kosztowała
kilkudziesięciokrotnie (!) mniej niż ALPS. Heh, czyżby przez te parę
lat firma zeszła na psy?! Zresztą - mniejsza o to. Tam IIRC dają Sony,
a jak nie, to jak się spieprzy, kupi się inną... To nie majątek.

--
<>  Pozdrawiam / Regards,  <>
<>        Marsjanin.       <>