Re: Zestawienie drugie

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Sun 18 Jan 2004 - 00:32:52 MET

będąc chyba na haju Marsjanin <01.2004.usenet_at_marsjanin.tk> , nie umiejąc
krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> SiS. Możesz powiedzieć, co konkretnie nie gra w SiS-ach? Jakieś
> konflikty sprzętowe, może awaryjność, albo temperatura?

Pieprzy się wszystko

Obejrzałem cenniki.

Kup 512

> "Daytek 550" - czy może 550 zł za Dayteka? Jeśli zł, to przy w/w
> "max. 600" nie jest b. tani, tylko trochę tańszy. ;-) Ale spoko,
> kolejna marka do wyboru i namysłu.

Kup go!

> Heh, na mam nadzieję, że Audigy też ma głośniki. ;-) Czyli, że

Z tego, co wiem, ostatnie SB które miały głośniki, to były Live'y
> Combo be. Ciężki wózek, szybsze zużycie. Zresztą proponowałem mu -
> nie chce nagrywarki w żadnej z postaci - "Może później dokupię".
Często używasz - lepiej się czyści!
> Yyy??? Całe życie mnie uczyli, że najlepsze (albo przynajmniej
> bardzo dobre) głowice magnetyczne produkuje właśnie ALPS. Jak
> kupowałem parę latek temu do magnetofonu, to JVC kosztowała
> kilkudziesięciokrotnie (!) mniej niż ALPS. Heh, czyżby przez te parę
> lat firma zeszła na psy?! Zresztą - mniejsza o to. Tam IIRC dają Sony,
> a jak nie, to jak się spieprzy, kupi się inną... To nie majątek.
Czytniki - może, ale zanim coś przeczytasz, mechanika powie beee

--
-----Piotr K.