Re: has³o administratora w XP

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 20:37:53 MET

Dnia Sat, 17 Jan 2004 19:29:13 +0000 (UTC), Tomeksw
<tomeksw1_at_WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³:

> Witam. Jak mogê odnale¼æ has³o za³ozone na ustawieniach administratora w
> windowsie XP. Moja córka bawi³a siê konfiuracj±, za³o¿y³a has³o i
> zapomnia³a.
> Czy jedynym wyjsciem jest sformatowanie dysku i postawienie systemu
> jeszcze
> raz?

Nie, jezeli masz mozliwosc zalogowania sie do windows jako uzytkownik, ale
na prawach admina to zrob to, a pozniej wejdz w zarzadzanie komputerem i
uzytkownikow, gdzie mozesz zmienic haslo admina. Jezeli natomiast nie masz
takiej mozliwosci to sprobuj tryb awaryjny. Nie powinien sie Ciebie pytac
o haslo.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski